Satu lagi

Alhamdulillah.. Setelah lama tak update blog, hari ni rasa terpanggil utk update blog ni..

Tahun 2008 telah berlalu, tahun yang membekaskan seribu suka dan duka dan meninggalkan kesan untuk di tanggung pada tahun ini. semuanya ada hikmah. bukan berlaku sia-sia.

walau kadang-kadang tak tahu samada boleh menanggungnya atau pun tidak. Tapi Allah takkan membebankan seseorang itu kalau tak dapat ditanggungnya. Smoga tahun ini, sy menjadi lebih kuat dan lebih bersemangat untuk teruskan sisa-sisa perjuangan..

Buat zauj, semoga terus berusaha utk mendidik hati ini yang terlalu mudah tenggelam timbul dalam onak duri dunia dan semoga Allah kurniakan mawaddah dan rahmah dalam bait muslim ini juga semoga Allah beri kekuatan kepada kita untuk menerima kedatangan seorang daie kecil dlm hidup kita .

Buat sahabat, teruskan menasihati dan menyokong hati ini untuk terus bersama-sama di dalam suka dan duka perjalanan yang jauh dan panjang ini.

Buat diri, jangan jadikan sesuatu itu sebagai alasan dan tingkatkan lah dzatiyah dirimu untuk terus thabat di jalan yang lurus dan benar dan teruskan perbetulkan niatmu semoga hari-hari mendatang akan menjadi lebih baik dari yang telah lalu, iA.

Ku buka lembaran baru tahun ini (mungkin dah terlambat sbb dah nak abis FEB ^_^ ) dengan lafaz bismillahirrahmanirrahim

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s